Google uczy, jak zatrudnić agencję SEO

Promocja, reklama, marketing Usługi Zagadnienia związane ze stronami www

Jak zatrudnić firmę SEO - poszerz swoją wiedzę!

Kiedy posiadasz swój biznes i zakładasz dla niego stronę www, z pewnością z czasem zastanawiasz się, co zrobić, by była ona widoczna wysoko w rezultatach wyszukiwania. Wiadomo przecież, że dziś obecność w sieci jest jedną z podstaw sukcesu, ponieważ to właśnie tu wielu klientów pierwszy raz zetknie się z twoją działalnością. Jak zatem wybrać solidną firmę SEO? Warto kierować się sugestiami ekspertów, a najlepiej samego Google.

Google doradza, jak wybrać rzetelną agencję SEO

Nie można zaprzeczyć, że cała branża SEO, innymi słowy działań, których celem jest optymalizacja stron www pod kątem wyszukiwarek, pojawiła się i cały czas rozkwita zasadniczo tylko za dzięki Google. Pomimo istnienia licznych alternatyw, jak między innymi Yahoo, DuckDuckGo bądź Baidu, wciąż najważniejsze są pozycje wypracowane w wyszukiwarce firmy z Mountain View. Każdy zatem, kto chce zyskać widoczność w internecie, powinien spróbować powalczyć o swoje miejsce w top 3 w Google. W przypadku usług, w których konkurencja jest silna, najczęściej jest to nieosiągalne bez konsultacji ze specjalistami z agencji SEO. Google postanowiło pomóc osobom, dla których koncepcja optymalizacji stron jest czymś nowym, i nakręciło krótki film o tym, jak znaleźć rzetelną agencję SEO.

Podstawowe cechy rzetelnej firmy SEO

Pracownik Google z przeszło 10-letnim stażem w kolejnych punktach wyjaśnia, jak poznać solidną agencję SEO, wymieniając wśród nadrzędnych cech między innymi:

  • zadbanie o całościową widoczność strony internetowej, a nie tylko pozycjonowanie w wyszukiwarce na pojedyncze słowa kluczowe,
  • udzielenie stronie opieki technicznej oraz praca nad zwiększeniem jej użyteczności,
  • przejrzystość odnośnie prowadzonych wdrożeń, np. poprzez comiesięczne raportowanie oraz stały dostęp do statystyk strony,
  • umiejętność oceny budżetu oraz czasu koniecznego do zakończenia planowanych działań,
  • rozpoczęcie optymalizacji i pozycjonowania od dowiedzenia się, jak klient prowadzi swój biznes, jakie są jego cele i kto stanowi jego najmocniejszą konkurencję.

Pracownica firmy Google wskazuje także, że solidna firma SEO w żadnym razie nie obieca spektakularnych rezultatów z dnia na dzień, bo optymalizacja strony internetowej jest procedurą długotrwałym, w szeregu przypadków dającą dostrzegalne rezultaty najczęściej po paru miesiącach pracy.